Retragerea din contractul de cumpărare

Instrucțiuni privind exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contractul de cumpărare

  •  Vânzător: KĽUČKA s.r.o., Radoľa 454, 023 36 Radoľa
  •  Cumpărător: o persoană fizică care, la încheierea și executarea unui contract cu consumatorul, nu acționează în sfera activității sale sau a altei activități antreprenoriale.

1. Dreptul de retragere din contractul de cumpărare
Aveți dreptul de a vă retrage din acest contract de cumpărare fără a da un motiv în termen de 14 zile.
Perioada de retragere din contractul de cumpărare expiră după 14 zile din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dvs., cu excepția transportatorului, preluați mărfurile. Atunci când vă exercitați dreptul de retragere din contractul de cumpărare, informați-ne cu privire la decizia dvs. de retragere din acest contract de cumpărare printr-o declarație clară.

În acest scop, puteți utiliza Formularul de retragere din contractul de achiziție, care face parte din
această instrucțiune, pe care îl puteți trimite la adresa de e-mail: klucka@klucka.sk

Dacă trimiteți mărfurile prin poștă, atașați formularul la pachet.

Perioada de retragere din contractul de achiziție este menținută dacă trimiteți o notificare privind exercitarea dreptului de retragere din contractul de achiziție înainte de expirarea perioadei de retragere din contractul de achiziție.

2. Consecințele retragerii din contractul de cumpărare
După retragerea din contractul de achiziție, vă vom rambursa toate plățile efectuate în legătură cu
încheierea contractului de cumpărare, în special prețul de achiziție, inclusiv costul de livrare a mărfurilor.

Acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare dacă ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard. Plățile vă vor fi returnate fără întârziere nejustificată, în cel mult 14 zile de la data primirii notificării dvs. de retragere din acest contract de cumpărare. Acestea vor fi plătite în același mod în care ați folosit pentru plata dvs., cu excepția cazului în care ați acceptat explicit o altă metodă de plată, fără a percepe comisioane suplimentare.

Plata bunurilor achiziționate vi se va plăti numai după livrarea mărfurilor returnate înapoi la adresa noastră sau la prezentarea unui document care dovedește returnarea mărfurilor, după cum vine prima.

3. Metoda de returnare a produselor
Produsele le puteți înapoia la adresa: KĽUČKA s.r.o., Kukučínova 29, 022 01 Čadca
Costul direct al returnării bunurilor este suportat de consumator.

Bunurile trebuie returnate de către consumatorul cumpărător complet, cu documentație completă,
nedeteriorată, curată, dacă este posibil, inclusiv ambalajul original, în starea și valoarea în care a primit
mărfurile. În cazul în care bunurile returnate sunt incomplete sau deteriorate, vânzătorul poate reduce
prețul de achiziție returnat cu o sumă corespunzătoare (în conformitate cu § 458 alin. 1 din Codul civil).

4. Bunuri deterioarate
Consumatorul este responsabil pentru orice reducere a valorii mărfurilor ca urmare a manipulării acestora
într-o altă manieră decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.
a) La livrarea către transportor

Cumpărătorul este obligat să verifice starea transportului (numărul de pachete sau deteriorarea coletului) împreună cu transportatorul imediat după livrare, conform avizului de livrare anexat.
Cumpărătorul are dreptul de a refuza să accepte o livrare incompletă sau deteriorată. DHL: Marfa
este complet asigurată, dar trebuie verificată la primirea transportatorului. Reclamatiile sunt
acceptate de DHL in termen de trei zile lucratoare. Dacă pachetul este vizibil deteriorat, nu acceptați
mărfurile de la transportator și ne informați prin e-mail. Dacă descoperiți daune conținutului
expedierii după primirea acestuia, contactați-ne / în termen de trei zile lucrătoare.

 b) Ridicare personală de la sediul firmei
Cumpărătorul este obligat să inspecteze mărfurile imediat după primire. Orice daune aduse
mărfurilor sau ambalajului incomplet trebuie raportate. Daunele aduse mărfurilor, care nu erau
vizibile în mod evident la momentul primirii, trebuie semnalate prin e-mail sau prin e-shop din
secțiune - contactați-ne folosind formularul web, cel târziu în ziua primirii. Nu vor fi acceptate
cererile ulterioare de daune aduse bunurilor.

5.Consumatorul nu se poate retrage din contractul de cumpărare, al cărui obiect este:

  • furnizarea serviciului, dacă prestarea serviciului a început cu acordul expres al consumatorului și

consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea acestui
consimțământ pierde dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare după furnizarea completă
a serviciului și dacă furnizarea completă a serviciului a avut loc.

  • vânzarea de bunuri realizate în conformitate cu cerințele speciale ale consumatorului, bunuri realizate pe măsură sau bunuri concepute special pentru un singur consumator.

Formular de retragere din contractul de cumpărare

Dacă doriți să vă retrageți din contractul de achiziție, vă rugăm să completați și să trimiteți acest
formular: Formular pentru retragere din contractul de achiziție.


Transport gratuit

La cumpărături de minim 350 de lei,
transportul este gratuit pentru d-voastră

15 zile pentru retur

Cumpăraţi,fără griji aveţi 15 zile la
dispoziţie pentru a returna produsul

Plata cu cardul

Puteţi plăti cu
cardul de credit

Număr de contact

Luni-vineri 8:00-16:30
+40 755 879 850

Cumpărați online fără griji, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.