Politică de returnare

Politică de returnare


Magazin online www.klucka.sk
I.Dispoziții generale


1.1 Această procedură de plângere este emisă în conformitate cu Legea nr. 40/1964 Coll. Cod civil modificat(denumit în continuare „Cod civil”), Legea nr. 250/2007 Coll. privind Protecția consumatorului, astfel cum a fost modificată / denumită în continuare „Legea protecției consumatorilor” /, Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiului vânzătorului, astfel cum a fost modificat, și a Legii nr. 22/2004 Coll. privind comerțul electronic modificat
1.2 Vânzătorul este compania: Kľučka s.r.o. , cu sediul social la Radoľa 454, 023 36 Radoľa, Numărul de identificare al companiei :: 46 433 996 (denumit în continuare „Vânzătorul”).
1.3 Procedura Contestațiilor reglementează drepturile și obligațiile cumpărătorului în exercitarea drepturilor care decurg din defectele mărfurilor (mărfurilor), în conformitate cu contractul de achiziție încheiat la distanță cu vânzătorul prin intermediul magazinului online al vânzătorului www.klucka.sk
1.4 Această procedură de reclamații face parte din Termenii și condițiile generale publicate în magazinul
online al vânzătorului.
1.5 Cumpărătorul este orice persoană (fizică sau legală) care a completat și a trimis comanda prin
intermediul site-ului Web al Vânzătorului și a primit o notificare prin e-mail de primire a comenzii și a plătit prețul de achiziție. Cumpărătorul este, de asemenea, orice persoană care a plasat comanda prin telefon sau prin trimiterea unui e-mail.
1.6 Un consumator este orice Cumpărător care, atunci când încheie un contract de cumpărare în
conformitate cu prezentele CGV, nu acționează în domeniul de activitate al activității sale comerciale.


II.Răspunderea vânzătorului pentru defectele produselor (bunuri și servicii)
3.1 Vânzătorul este obligat să livreze lucrul (mărfurile) în conformitate cu contractul de cumpărare încheiat, adică. în calitatea necesară, cantitatea și fără defecte (faptice, legale).
3.2 Vânzătorul este responsabil pentru defectele articolului vândut atunci când este preluat de cumpărător.
Dacă articolele nu sunt utilizate, vânzătorul este responsabil pentru defectele care apar după preluarea
articolului în perioada de garanție (garanție). Cumpărătorul trebuie să solicite defectele vânzătorului fără întârzieri nejustificate.
3.3 Cumpărătorul are dreptul să inspecteze articolul vândut înainte de preluare.
3.4 Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele cauzate de:

- instalarea incorectă a produsului,
- utilizarea produsului contravenind instrucțiunilor de utilizare sau natura produsului;
- instalare neprofesională;
- interferențe neprofesionale sau neautorizate cu produsul;
- substanțe și lichide străine care intră în produs;
- eveniment inevitabil (dezastre naturale etc.),
- prin conectarea produsului la o altă tensiune de alimentare decât cea specificată,
- prin combinarea produsului cu accesorii neoriginale resp. accesorii de la un alt producător, - prin stocarea sau operarea produsului în afara domeniului de temperatură;
- prin depozitarea sau exploatarea produsului într-un mediu prăfuit din punct de vedere chimic agresiv sau nepotrivit,
- defecte cauzate de uzură și utilizarea necorespunzătoare a produsului, de ex. cablul spart,
- dacă declarația de garanție prezentată prezintă semne evidente ale modificărilor neautorizate ale
informațiilor sau dacă mărfurile poartă un alt număr de serie decât cel indicat în certificatul de garanție.
3.5 Dacă vânzătorul oferă alte bunuri ca cadou cumpărătorului în mod gratuit la achiziționarea mărfii, revine cumpărătorului să accepte sau să respingă mărfurile oferite drept cadou. Contractul de cumpărare va include și un contract de donație, al cărui obiect va fi transferul gratuit al unui astfel de cadou. Cu toate acestea, acest cadou nu este un produs vândut și, prin urmare, vânzătorul nu este responsabil pentru niciun defect.
3.6 Dacă vânzătorul cunoaște orice defecte în cadou, este obligat să anunțe cumpărătorul despre aceste
defecte atunci când oferă cadoul. Dacă cadoul are un defect pe care vânzătorul nu l-a notificat
cumpărătorului, cumpărătorul are dreptul să returneze cadoul fără dreptul la un nou cadou. Dacă
cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și să returneze prețul de achiziție,
acesta se retrage și din contractul de cadou, care face parte din contractul de cumpărare, iar cumpărătorul este obligat să returneze vânzătorului tot ceea ce a primit în baza contractului,  de asemenea, bunurile primite ca dar. Nu este posibilă retragerea numai dintr-o parte a contractului, ci doar contractul decumpărare în ansamblu, inclusiv contractul cadou, care face parte integrantă din acesta.


 IV. Garanția
4.1 Perioada de garanție este de 24 de luni. Perioada de garanție a articolului folosit este de 12 luni.
Perioadele de garanție încep să curgă de la primirea articolului de către cumpărător. Dacă obiectul
achiziționat urmează să fie pus în funcțiune de către un alt antreprenor decât vânzătorul, perioada de
garanție începe de la data punerii în funcțiune a articolului, dacă cumpărătorul a comandat punerea în
funcțiune în cel mult trei săptămâni de la preluarea articolului și a furnizat în mod corespunzător și în timp util cooperarea necesară.
4.2 Dacă cumpărătorul nu este consumator, procedura este în conformitate cu prevederile Codului
comercial, iar perioada de garanție este de 1 an. Perioada de garanție începe în ziua primirii mărfurilor de la compania de transport sau direct de la vânzător, dacă cumpărătorul preia mărfurile personal în ziua primirii.
4.3 Perioada de la exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte până la momentul în care
cumpărătorul a fost obligat să preia obiectul după finalizarea reparației nu ține cont de perioada de garanție.
Vânzătorul este obligat să emită cumpărătorului o confirmare a momentului în care a exercitat dreptul,
precum și a reparației și a duratei acestuia.
4.4 Dacă există un schimb pentru un articol nou, perioada de garanție va începe să curgă din nou de la
primirea articolului nou.
4.5 Dacă o parte dintr-un caz nou este schimbată acolo unde natura cazului permite. Perioada de garanțienpentru această parte va începe să curgă din nou de la primirea articolului nou.
4.6 Drepturile de la răspunderea pentru defectele lucrului, pentru care se aplică perioada de garanție, expiră dacă nu au fost exercitate în perioada de garanție.


V.V. Procedura de exercitare a drepturilor de răspundere pentru defecte (Reclamații)

5.1 Cumpărătorul are dreptul să își exercite drepturile de răspundere pentru defecte prin livrarea articolului revendicat la adresa: Kľučka s.r.o. , cu sediul social la Radoľa 454, 023 36 Radoľa, Numărul de identificare al companiei: 46 433 996 E-mail: klucka@klucka.sk Tel.:tel contact 0918 793 519 , cu sediul social la Radoľa 454, 023 36 Radoľa, ID: 46 433 996 Email: klucka@klucka.sk Tel.:tel contact 0918 793 519.
Atunci când faceți o reclamație, este necesar să furnizați un card de garanție, dacă a fost emisă o dovadă a plății prețului de achiziție. Cumpărătorul este sfătuit să descrie defectul atunci când solicită obiectul revendicat și să declare modul în care se manifestă defectul.
5.1.1 În cazul în care Cumpărătorul se plânge de bunuri, altele decât personal, recomandăm Cumpărătorului să trimită mărfurile împreună cu o descriere detaliată a defectului mărfii și un document care să ateste cumpărarea de bunuri în magazinul nostru / de exemplu, dovada plății, factura, cardul de garanție /, din cauza accelerării. proces de sesizare
5.1.2 În cazul unei reclamații, vă recomandăm să trimiteți mărfurile în formularul recomandat. Nu trimiteți mărfurile sub formă de numerar la livrare, care nu vor fi acceptate de la noi.
5.1.3 În perioada de funcționare, Vânzătorul desemnează o persoană responsabilă și autorizată să
primească și să gestioneze reclamațiile.
5.2 După preluarea de către vânzător a obiectului revendicat, o confirmare a creanței va fi transmisă
cumpărătorului imediat; dacă circumstanțele grave împiedică acest lucru fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu documentul privind soluționarea plângerii.
5.3 Vânzătorul este obligat să determine metoda de soluționare a reclamației imediat, în cazuri complexe, în termen de 3 zile de la data plângerii. În cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a mărfurilor în cel mult 30 de zile de la data plângerii. După stabilirea modului de soluționare a reclamației, vânzătorul va gestiona reclamația imediat; în cazuri justificate, reclamația poate fi soluționată ulterior. Cu toate acestea, gestionarea reclamației nu poate depăși 30 de zile de la data plângerii. După expirarea termenului de 30 de zile pentru soluționarea reclamației, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și i se va restitui suma integrală pentru mărfuri sau are dreptul de a schimba mărfurile cu altele noi.
5.4 În cazul în care consumatorul a depus o reclamație pentru produs în primele 12 luni de la cumpărare, vânzătorul poate soluționa plângerea respingând-o numai pe baza unei aprecieri profesionale; Indiferent de rezultatul reviziei de la egal la egal, consumatorul nu poate fi obligat să plătească costurile revizuirii de la egal la egal sau alte costuri legate de evaluarea de la egal la egal. Vânzătorul este obligat să furnizeze consumatorului o copie a evaluării expertului care să justifice respingerea reclamației în cel mult 14 zile de la data soluționării reclamației.
5.5 În cazul în care consumatorul a făcut o reclamație cu privire la produs la 12 luni de la cumpărare și
vânzătorul a respins-o, persoana care a soluționat reclamația este obligată să menționeze în documentul privind gestionarea reclamației căruia consumatorul poate trimite produsul pentru evaluare profesională. În cazul în care produsul este trimis pentru evaluare de către expert către o persoană desemnată, costurile evaluării experților, precum și toate celelalte costuri legate în mod prompt, sunt suportate de vânzător, indiferent de rezultatul evaluării expertului. Dacă consumatorul dovedește prin evaluare profesională responsabilitatea vânzătorului pentru defect, poate depune din nou o reclamație; perioada de garanție nu se execută în timpul evaluării profesionale. Vânzătorul este obligat să ramburseze consumatorului în termen de 14 zile de la data reaplicării reclamației toate costurile suportate pentru evaluarea profesională, precum și toate costurile aferente în mod intenționat. O cerere depusă din nou nu poate fi respinsă.
5.6 Consumatorul are dreptul la rambursarea costurilor necesare (în special a taxelor poștale, pe care a
plătit-o la trimiterea mărfurilor revendicate), pe care a suportat-o ​​în legătură cu exercitarea drepturilor
legitime de răspundere pentru defectele bunurilor și serviciilor.
5.7 Cerințe pentru evaluarea experților în conformitate cu punctul 5.4 din acest articol:
Evaluarea experților trebuie să includă:

  a) identificarea persoanei care efectuează evaluarea expertului;
  b) identificarea exactă a produsului în cauză;
  c) descrierea stării produsulu

 d) rezultatul evaluării

 e) data evaluării expertilor.


5.7 Vânzătorul este obligat să informeze Consumatorul despre tratarea reclamației și despre modalitatea de tratare a acesteia, într-o formă adecvată și verificabilă / în scris / cel târziu în termen de 30 de zile de la data reclamației. Vânzătorul este obligat să emită un document scris cu privire la soluționarea reclamației în termen de cel mult 30 de zile de la data plângerii.
5.8 Finalizarea procedurii de plângere / reclamației / este considerată a fi echipamentul acesteia. Tratarea reclamațiilor înseamnă încetarea procedurii de reclamație prin predarea produsului reparat, înlocuirea produsului, returnarea prețului de achiziție al produsului, plata unei reduceri rezonabile la prețul produsului, cererea scrisă de preluare a performanței sau respingerea justificată a acestuia;
5.9 Vânzătorul va livra bunurile solicitate Cumpărătorului după soluționarea reclamației în aceeași formă în care a fost depusă reclamația de către Cumpărător. Schimbarea formei de livrare este posibilă numai cu acordul Cumpărătorului.


VI Cumpărarea, cumpărătorul în exercitarea drepturilor de răspundere pentru defecte
6.1 În cazul unui defect care poate fi rectificat, cumpărătorul are dreptul să îl rectifice gratuit, la timp și înmod corespunzător. Vânzătorul este obligat să elimine defectul fără întârzieri nejustificate. În loc să elimine defectul, cumpărătorul poate solicita schimbul articolului sau dacă defectul privește doar o parte a articolului, o înlocuire a piesei, în cazul în care vânzătorul nu suportă costuri disproporționate din cauza prețului mărfii sau a gravității defectului. În loc să elimine defectul, vânzătorul poate înlocui întotdeauna obiectul defect cu unul perfect, dacă acest lucru nu provoacă dificultăți grave cumpărătorului.
6.2 În cazul unui defect care nu poate fi remediat și care împiedică folosirea corectă a lucrului fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba lucrul sau are dreptul de a se retrage din contract. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul unor defecte remediabile, dar în cazul în care cumpărătorul nu poate utiliza corect lucrul din cauza recurenței defectului după reparare sau pentru un număr mai mare de defecte. În cazul altor defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul articolului.
6.3 Dacă un articol vândut la un preț mai mic sau un articol folosit are un defect de care este responsabil
vânzătorul, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă în loc de dreptul de a schimba obiectul.


VII.Dispoziții finale
7.1 Această procedură de reclamație este valabilă și efectivă la data publicării în magazinul online al
vânzătorului de la data de : 11.01.2017

7.2 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica aceste Reguli de Reclamații. Obligația de a notifica în scris modificarea.


Procedurii Reclamărilor este îndeplinită prin plasarea acesteia în magazinul de internet al Vânzătorului.


Transport gratuit

La cumpărături de minim 350 de lei,
transportul este gratuit pentru d-voastră

15 zile pentru retur

Cumpăraţi,fără griji aveţi 15 zile la
dispoziţie pentru a returna produsul

Număr de contact

Luni-vineri 8:00-16:30
+40 755 879 850